Društvene mreže, Facebook i Instagram, neizbježna su svakodnevica koju usvoje poslovanje trebaju uključiti i iznajmljivači u domaćinstvu.
Da bi se povećala vidljivost vašeg smještajnog objekta u online komunikaciji s gostima, potrebno je napraviti Facebook stranicu apartmana, te ju optimizirati na način da bude vidljivija, međutim nije za očekivati da će samo besplatni alati potaknuti veću vidljivost i prepoznatljivost upravo vašeg smještajnog objekta.
ZAŠTO PLATITI OGLAŠAVANJE NA FACEBOOK-U?
Oglašavanje na Facebooku je, u odnosu na klasične medije, značajno jeftinije, ali definitivno nije besplatno. Cijene Facebook oglasa variraju značajno i moguće su velike varijacije u rezultatima.
Konkurencija u online svijetu, u kojem prezentirate svoj smještaj, donekle je i veća nego u realnom svijetu iz razloga što i vas i vašu konkurenciju oglašavaju i dodatni servisi koji se bave rezerviranjem smještaja poput Booking.com, Expedia, AirBnB i slični kanali.
Stoga, da biste se istaknuli, te da biste posebno promovirali povremene akcije ili nove usluge, potrebeno je napraviti oglašivačku kampanju na Facebook-u.
Organski doseg svake stranice, prikaz posta vašim pratiteljima, stalno se smanjuje čime Facebook želi potaknuti oglašavanje.
Samim postavljanjem oglasa ne prestaje rad na oglašavanju. Prije svega potrebno ga je voditi tijekom trajanja kampanje da bi se mogao optimizirati.
Dakle, Facebook oglašavanje plaćate da biste dosegli ciljanu publiku kojoj želite predstaviti svoj proizvod. Budget određujete sami, međutim ukoliko koristite usluge agencije, nužno je ukalkulirati i troškove agencije.
COMMUNITY MANAGEMENT
Međutim ukoliko community manager, koji upravlja stranicom, ne priprema postove usmjerene na ciljanu publiku, te ako cover photo ne opisuje samu stranicu, malo je vjerojatno da ćete zadržati publiku na svojoj stranici jer bez obzira što ih možda zanima posao kojim se bavite, nemaju interes za vaše pogrešno usmjerene postove.
Community management je i CRM (Customer Relationship Management) kojim se direktno obraćate svakom pojedinom potencijalnom klijentu. Ali se potencijslni kupac obraća i vama.
Jako je važno prilikom odobira oosbe koja će predstavljati vaš objekt u virtualnom svijetu povesti računa o njezinim osobnim vještinama. Poznato vam je da negativne kritike dobivate čak kad ste i potpuno u pravu, međutim kad takva informacija izađe u online svijet gotovo ju je nemoguće zaustaviti.
Međutim s kvalitetnim upravljanjem društvenim mrežama, svaku negativnu recenziju moguće je obraniti na način da potencijalni kupci usmjere svoju pažnju na pozitivne stvari koje nudite. A za to vam je potreban izvrstan community manager.
Dakle nije dovoljno otvoriti Facebook stranicu, s istom je potrebno upravljati da biste postigli ciljeve koje ste si zadali.
Ukoliko želite kvalitetno upravljanje stranicama na društvenim mrežama vašeg smještajnog objekta, kontaktirajte nas_ info@independent.com.hr
Za vas smo pripremili posebne cijene.
Comments