top of page
9d8446_4bb4eb96cfe848909f6d8de105f20763_

BRENDIRANJE

Vaš brend je vaše obećanje kupcima. To im govori što mogu očekivati ​​od vaših proizvoda i usluga, a razlikuje vašu ponudu od konkurencije. Vaša marka potječe od toga tko ste, tko želite biti i kako vas ljudi percipiraju.

Strategija vaše robne marke je kako, što, gdje, kada i kome planirate komunicirati i isporučiti kroz poruke vaše robne marke. Gdje se oglašavate, dio je vaše strategije branda. Vaši kanali distribucije također su dio strategije vaše robne marke. A ono što komunicirate vizualno i verbalno, također je dio vaše strategije branda.

Dosljedno, strateško brendiranje dovodi do snažne jednakosti marke, što znači dodanu vrijednost proizvoda ili usluga vaše tvrtke koja vam omogućuje da naplaćujete više za vašu marku, nego što zarađuju identični, nebrandirani proizvodi.

Image by Glenn Carstens-Peters

PLANIRANJE I STRATEGIJE U TURIZMU

Nudimo pripremu i provedbu turističkih strategija i poslovnih planova za razne vrste privatnog i javnog sektora u ugostiteljstvu i turizmu. Projektima planiranja možemo usmjeriti i upravljati od inicijacije, preko strategije i akcijskog planiranja do provedbe.

Postavljajući tri ključna pitanja - „Gdje smo sada?“, „Gdje želimo biti za pet godina?“ i „Kako ćemo tamo stići?“ - proces može uključivati ​​desk istraživanje tržišta, resursa i utjecaja; savjetovanje sa dionicima; razvojne radionice; akcijsko planiranje s ključnim dionicima; i planiranje provedbe. Potonje može uključivati ​​kombinaciju master-planiranja, studija izvodljivosti, organizacijskih struktura, te brenda i marketinga. Određeni sektori, kao što je sektor poslovnog turizma ili posebna pitanja, poput pružanja usluga za posjetitelje, često će igrati ključnu ulogu u izradi strategija klijenata.

Image by Algernai Hayes

TURISTIČKI BRENDING, MARKETING I DIGITAL

Nudimo resurse za turističke stručnjake koji trebaju pomoć u brendiranju, pozicioniranju i plasiranju na tržište svog javnog ili privatnog sektora (destinacije, hoteli, restorani...). Naši savjetnici razmišljaju kreativno, ali su čvrsto utemeljeni u stvarnosti na tržištu. Konkretnije, naši savjetnici imaju:

- iskustvo stvaranja i rada s javnim i privatnim sektorom, djelujući u turizmu, gospodarskom razvoju, obnovi i kulturi

- dobro razumijevanje turističkog tržišta koje se brzo mijenja, digitalnih kanala, distribucijskih sustava, društvenih medija, najbolje prakse web dizajna i prodajnih rješenja

- globalno znanje o DMO-ima

Image by Austin Distel

STRATEGIJA MARKETINGA

Ako želite da se prodajni proces vaše tvrtke odvija učinkovito i da bude isplativ, trebat će vam dobro dizajniran marketing funnel. Marketing funnel sastoji se od nekoliko faza kroz koje se kreću potencijalni kupci, počevši od svijesti, zatim interesa, pa vrednovanja, te posvećenosti i na kraju - prodaje! Smisao marketing funnel-a je ukloniti one koji se ne bave ili kupuju brend kako bi se resursi mogli pravilno dodijeliti onima koji će obavljati poželjne radnje.

S vašom tvrtkom izravno ćemo surađivati ​​na:

- identificiranju publiku koju vrijedi ciljati u svakoj fazi vašeg marketing funnel

- odrediti za koje akcije vrijedi stvoriti marketing funnel

- učinkovit, privlačan sadržaj za pomoć potencijalnim kupcima kroz funnel

- poboljšati tokove prema potrebi kako bi ostali učinkoviti

- testirati funnel na novim, potencijalno unosnim tržištima

Image by Estée Janssens

PROMOTIVNI

PLAN

Promotivni plan sadrži detaljnu strategiju za širenje vašeg poduzeća ili marketinga određenog proizvoda. Morate uzeti u obzir nekoliko čimbenika prilikom pisanja promotivnog plana, kao što su proračunska ograničenja, dosadašnja prodaja i željeni rezultati. Možda ćete morati dijeliti svoj plan s poslovnim partnerima, investitorima, zajmodavcima i vašim zaposlenicima, tako da on mora sadržavati jasne i sažete informacije, uključujući konkretne radnje koje namjeravate poduzeti. Nakon što implementirate svoj promotivni plan, morate se držati dokumenta kako biste mogli pratiti napredak prema svojim ciljevima.

Image by Spencer Davis

RAZVOJ DOŽIVLJAJA/

PROIZVODA

Usredotočenost na iskustvo posjetitelja je od vitalnog značaja.

Niz drugih specijalizama - na primjer, posjetiteljske atrakcije, kulturne rute, mjesta baštine i upravljanje posjetiteljima, nadopunjuju naš rad na razvoju iskustva s takvim aspektima koji su često važan dio bilo kojeg razgleda.

Casual Work Meeting

IZRADA MARKETING

FUNNEL-A

Ako želite da se prodajni proces vaše tvrtke odvija učinkovito i da bude isplativ, trebat će vam dobro dizajniran marketing funnel. Marketing funnel sastoji se od nekoliko faza kroz koje se kreću potencijalni kupci, počevši od svijesti, zatim interesa, pa vrednovanja, te posvećenosti i na kraju - prodaje! Smisao marketing funnel-a je ukloniti one koji se ne bave ili kupuju brend kako bi se resursi mogli pravilno dodijeliti onima koji će obavljati poželjne radnje.

S vašom tvrtkom izravno ćemo surađivati ​​na:

- identificiranju publiku koju vrijedi ciljati u svakoj fazi vašeg marketing funnel

- odrediti za koje akcije vrijedi stvoriti marketing funnel

- učinkovit, privlačan sadržaj za pomoć potencijalnim kupcima kroz funnel

- poboljšati tokove prema potrebi kako bi ostali učinkoviti

- testirati funnel na novim, potencijalno unosnim tržištima

bottom of page