Društvene mreže su postale jedan od najlakših puteva za stvaranje lojalnosti kod kupaca i najmoćniji alat za osvajanje novih. Kako bi unaprijedili vaše poslovanje morate biti prisutni na internetu, ažurni, aktivni i pristupačni.
Marketing društvenih mreža oblik je internetskog marketinga koji koristi web stranice društvenih medija kao marketinško sredstvo.
Cilj marketinga na društvenim mrežama je proizvesti sadržaj na kojem će korisnici komunicirati sa svojim društvenim medijima, komentirati, lajkati ili dijeliti i pomoći kompaniji da poveća izloženost svoga brenda i stvori širi domet kupaca.
Glavne platforme su Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn ...
Prilikom rada s našim poslovnim partnerima, pripremamo marketing plan za
društvene mreže da bismo ostvarili najkvalitetniji povrat za svakog pojedinog
poslovnog partnera.
U osnovi community management odnosi se na odnose i način na koji vaš brend koristi mogućnosti za interakciju sa zajednicom u javnim internetskim prostorima.
A ako se nadate da ćete izgraditi dugoročno poslovanje s jakim brendom, u community management ćete htjeti uložiti.
Community management se događa nakon i izvan vašeg objavljivanja na društvenim mrežama. To je dio usluge kupcima, dio slušanja internetske publike i dio aktivnog usudjelovanja u raspravama koje se odnose na vaš brend.
Community management oživljava vašu marku putem interneta - kao da je stvarna osoba s pravom osobnošću koja stoji iza stvarnih interakcija.
Brendovi koji nemaju plan za community management propuštaju prilike za:
- upravljanje pritužbama kupaca
- pretvoriti kupce u vjerne obožavatelje
- pridobiti influencere i potencijalne kupce
- umrežiti se s drugim i ostvariti partnerski odnos
- dobiti vrijedne, neuređene, povratne informacije o proizvodu
- biti najslađi glas među komentatorima
Presjek community management-a:
- nadgledanje: slušanje i praćenje razgovora koji se odnose na vašu brend
- angažiranje: održavanje razgovora živim i proaktivno druženje s kupcima
- moderiranje: uklanjanje komentara i razgovora koji ne dodaju vrijednost
i rješavanje problema pritužbi kupaca.
- mjerenje: analiziranje percepcije vašeg branda i dobivanje stvarnih,
nefiltriranih povratnih informacija.
Content marketing strateški je marketinški pristup usmjeren na stvaranje i distribuciju vrijednih, relevantnih i dosljednih sadržaja kako bi privukli i zadržali jasno definiranu publiku i, u konačnici, kako bi potaknuli profitabilno djelovanje korisnika.
Tri su glavna razloga - i prednosti - za tvrtke koje koriste content marketing:
- povećana prodaja
- smanjenje troškova
- lojalni kupci
Marketing je nemoguć bez sjajnih sadržaja.
Dizajnirat ćemo strategiju marketinga za sadržajnu konverziju koristeći SEO taktike i iskustvo generirana od potencijalnih klijenata.
Možemo pomoći u bilo čemu od sljedećeg:
- planiranje i provođenje strategije content marketinga
- analiza konkurencije u vašoj industriji
- ROI mjerenja i stalna optimizacija
- praćenje i nadzor marketinške kampanje
Oglašivačka kampanja je posebno dizajnirana strategija koja se provodi na različitim medijima kako bi se postigli rezultati i povećala svijest o brendu, prodaji i komunikaciji na određenom tržištu. Sve to se postiže oglašavanjem.
Mnogi poduzetnici misle da provođenje oglašivačke kampanje znači jednostavno stvaranje oglasa; međutim, to nije tako. Da bi oglašavanje dalo najbolje rezultate, ključno je biti dobro organiziran od samog početka.
Ključne odrednice sjajne reklamne kampanje:
- cilj kampanje
- ciljana publika i rezultat
- segmentacija publike
- sredstva oglašavanja
- oglašavanje na društvenim medijima
- marketing putem e-pošte
- content marketing
- SEO & SEM
- komunikacija
- dizajn
- mjerne vrijednosti i KPI-ovi
Oglašivačke kampanje: Facebooku, Googleu, Instagramu, LinkedInu.
Offline marketing odnosi se na bilo koju vrstu marketinga koja ne uključuje metode i strategije internet marketinga.
Offline marketing koristi medijske kanale koji nisu povezani s internetom u svrhu stvaranja i postizanja tradicionalnih marketinških ciljeva poput stvaranja kampanja i povećanja broja prodaje. Offline medijski kanali za oglašavanje uključuju televizijske oglase, panoe, telemarketing, radio, brošure i bilo koju drugu vrstu tiskanih medija.